Общинска администрация Средец / Република България

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР

Във връзка с изпълнение на проектБЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”- Договор BG05M9OP001-2.004-0038-С05, по процедура за дирекно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 “Услуги за ранно детско развитие“, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, и утвърдена от кмета на Община Средец „Процедура за подбор на персонал“,

Община Средец

кани потенциални кандидати за участие в конкурс за подбор на персонал за функциониране на услугите в Общностен център за следните длъжности:

  1. Гинеколог - 1 бр.
  2. Шофьор – 1 бр.

Цели на проекта:

1. Превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата в Община Средец, чрез инвестиции в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.

Специфични цели:

  • Ограничаване предаването на бедността между поколенията в Община Средец;
  • Подобряване готовността на децата за включване в образователната система;
  • Подкрепа за формиране на родителски умения сред уязвимите групи родители;
  • Подобряване на здравното, физическото и психомоторно развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчно грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст;
  • Повишаване общото благосъстояние на децата;
  • Разширяване на обхвата на услугите свързани с грижи за деца, предоставяни на деца с ниски доходи и деца с увреждания на възраст до 7 години и техните семейства;
  • Подобрена училищна готовност на децата от семействата с ниски доходи и децата с увреждания на възраст до 7 години.

Основните целеви групи на проекта са:

  • Семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания;
  • Деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства;
  • Деца от 0 до 7 години, включително с увреждания , настанени в специализирани институции и техните семейства;
  • Деца и възрастни в риск.

УСЛУГИ „ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА И КОНСУЛТИРАНЕ НА БЪДЕЩИ И НАСТОЯЩИ РОДИТЕЛИ ЗА ФОРМИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА РОДИТЕЛСКИ УМЕНИЯ“, „СЕМЕЙНО КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДКРЕПА“ И „ИНДИВИДУАЛНА И ГРУПОВА РАБОТА С ДЕЦА И РОДИТЕЛИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И С ДЕЦА И РОДИТЕЛИ, КОИТО НЕ СА ОТ УЯЗВИМИ ГРУПИ, С ЦЕЛ ПОСЕЩАВАНЕ НА ДЕТСКА ГРАДИНА“

ГИНЕКОЛОГ

Вид правоотношение: граждански договор

Заетост: положен труд 12 часа за целия период на договора

Профил на длъжността

  1. Разработване на програми и обучителни материали за провеждане на групова работа с бъдещи родители и родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. относно особеностите на раждането, здравословното хранене и двигателен режим на бьдещата майка, семейното планиране и др.;
  2. При отчетена необходимост насочване на семействата към услугите „Здравна консултация” и „Ранна интервенция на уврежданията”;
  3. Оказване на методическа подкрепа на акушерката и медиаторите, включени в консултативните дейности, в които участва;
  4. Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на бъдещи и настоящи родители по въпросите на семейното планиране, репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път и др.;
  5. Осъществяване на работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали на здравна тематика;
  6. Участие в изготвянето на индивидуални планове за работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 7 г. съвместно с другите консултанти по съответната услуга;
  7. Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности, в които участва;
  8. Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
  9. Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  10. Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

Изисквания към кандидата:

  • да имат висше образование – завършена образователна степен магистър със специалност „Гинекология”;
  • Да притежава минимум 2 години професионален опит /доказва се с копие от трудова и/или осигурителна книжка, и друга/
  • Ще се счита за предимство да е изпълнил през последните три години, считано от датата на получаване на поканата една услуга/договор с предмет сходен с предмета на настоящата услуга;

ОБЩНОСТЕН ЦЕНТЪР

Шофьор

Вид правоотношение: трудово

Заетост: положен труд 868 часа за целия период на договора .

1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:

Основни изисквания

  • да е физическо лице;
  • да имат завършено средно образование;
  • да имат професионален опит не по-малък от 2 години;
  • да притежава категория „D” за управление на МПС;

Специфични изисквания

Ще се счита за предимство:

  • да имат практически опит в тази област на работа;

2. Профил на длъжността:

  • Съблюдаване на основните технически характеристики и общото устройство на превозното средство;
  • Поддържа превозното чисто и в изправност;
  • Подава отчетна информация и справки към Ръководителя на Центъра;
  • Следи превозното средство да е заредено с необходимите консумативи при експлоатацията му на дълги разстояния, при зимни и неблагоприятни условия;
  • Следи и спазва сроковете за техническото обслужване и прегледи;
  • Не оставя превозното средство без наблюдение по време на изпълнение на служебните си задължения;
  • Следи за техническата изправност на превозното средство и при установени нередности ги отстранява сам или евентуално търси помощ от специализиран сервиз и/или сигнализира прекия ръководител.

3. Срок на договора и работно време: С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 31.12.2022 година. Работно време – часово.

СРОК, МЯСТО И НАЧИН ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:

Заинтересуваните кандидати следва да подадат документи за кандидатстване в срок до 17.00 ч. на 06.06.2022 г.

Документите могат да се подават в деловодството на община Средец на адрес: пл. „България“ № 8, всеки работен ден (понеделник – петък) от 9.00 до 17.00 часа в рамките на срока, определен в обявлението. Кандидати, подали документи след изтичане на срока, няма да бъдат допуснати до участие.

ЕТАПИ НА ПОДБОРА:

Кметът на общината сформира комисия за подбор на персонала. Подборът се извършва на два етапа:

  1. Първи етап: Подбор по документи.

Комисията селектира кандидатите, отговарящи на критериите за образование и професионален опит и съставя протокол. Списъците с допуснати и недопуснати кандидати се обявяват на сайта на Община Средец.

Забележка: Кандидатите, които не са представили пълен комплект документи или представените документи не отговарят на изискванията за заеманата длъжност няма да бъдат допуснати до втори етап на конкурса.

2.Втори етап: Провеждане на структурирано интервю с допуснатите кандидати

Чрез структурираното интервю се проверяват мотивацията, професионални компетенции, уменията за работа в екип, нагласите за вземане на решения, нагласите за работа с деца с увреждания, осигуряване на грижа в среда, близка до семейната и взаимодействие с близки и роднини на децата с увреждания и личните качества.

Оценяване и класиране на кандидатите: Комисията съставя протокол. Списъкът с класираните кандидати се обявява на сайта на Община Средец.

Длъжността се заема чрез сключване на договор, с продължителност до 31.12.2022 година.

  1. Документи за кандидатстване:

Заинтересованите кандидати следва да представят следните документи:

- заявление (по образец) ;

- автобиография, с подробно описание на изискуемите в т. 1 квалификация и опит (по образец);

- копие от документи за придобита образователна степен /диплома/, квалификация, сертификати;

- копие от документи, удостоверяващи професионалния опит.

Забележка: При кандидатстване за повече от една длъжност се представят отделни комплекти документи.

  1. Място за изпълнение на длъжността:

Общностен център за деца и семейства – гр. Средец, ул. „Гочо Кънев” № 11 и мобилна работа в населените места на общината

Кмет на Община Средец:

Инж. Иван Жабов

Ресурси
Споделяне: