Конкурс за заемане длъжността: „Стажант-одитор” в общинска администрация Средец
На основание чл.44, ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и във връзка с чл. 91 от Кодекса на труда и Заповед № 826/10.12.2021 год.на Кмета на Община Средец
ОБЯВЯВАМ
конкурс за заемане длъжността: „Стажант-одитор” в общинска администрация Средец
І. Изисквания към кандидатите, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Кандидатите за заемане на длъжността следва да отговарят на предвидените в чл. 19, ал. 2 и чл. 20 от Закона за вътрешен одит в публичния сектор изисквания:
1.1 да са дееспособни лица;
1.2 да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;
1.3 да имат завършено висше образование и придобита образователно-квалификационна степен „магистър” или „бакалавър;
2. Допълнителни изисквания към кандидатите:
2.1 придобитото висше образование следва да е в професионално направление: „Икономика”;
2.2 познания в областта на основната нормативна уредба, свързана с изпълнение на задълженията за длъжността: Закон за вътрешния одит в публичния сектор; Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; Закон за публичните финанси; Закон за обществените поръчки; Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за счетоводството; Закон за местните данъци и такси; Закон за общинския дълг; Закон за общинската собственост; Закон за администрацията;
2.3 способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултатите;
2.4 комуникационни умения и умения за работа в екип;
2.5 добра компютърна грамотност - работа с MS Office (Word, Excel), Internet;
3. Предимства:
3.1 Притежаването на професионален опит в областта на финансовата и счетоводната дейност е предимство при равни други условия.
II..Кратко описание на длъжността:
- Стажант-одиторът, чрез изпълнение на служебните си задължения, помага на община Средец да постигне целите си, като прилага систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване ефективността на процесите за управление на риска, контрол и управление.
Стажант-одиторът изпълнява служебните си задължения в съответствие с изискванията на Закона за вътрешен одит в публичния сектор (ЗВОПС), Стандартите за вътрешен одит в публичния сектор, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на звеното за вътрешен одит, утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор, нормативната уредба и вътрешните актове на община Средец.
Стажант-одиторът има всички права и задължения на вътрешен одитор, с изключение на правото самостоятелно да изготвят и подписват планове и доклади, свързани с изпълнението на конкретен одитен ангажимент.
- Вид правоотношение - трудово, като с одобреният кандидат се сключва трудов договор за срок от 2 години, като в рамките на две години от назначаването, „стажант-одиторът” трябва да положи успешно изпита за вътрешен одитор в публичния сектор и да придобие сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от министъра на финансите, съгласно чл. 20, ал. 2 от Закона за вътрешен одит в публичния сектор
III. Начин на провеждане на конкурса:
1. Решаване на тест.
2. Интервю.
IV. Необходими документи:
Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие:
1. заявление за участие в конкурса по образец;
2. автобиография европейски формат;
3. заверено от кандидатите копие „Вярно с оригинала” на документите за придобитото образование;
4. заверено от кандидатите копие „Вярно с оригинала” на документите удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако кандидата притежава такъв);
5. заверено от кандидатите копие „Вярно с оригинала” на документите за придобити допълнителни квалификации (ако кандидата притежава допълнителни квалификации)
г) декларация по чл. 107 а, ал. 1 от Кодекса на труда по образец
V. Място и срок за подаване на документите:
Документите за участие да се подават лично или чрез упълномощен представител на адрес: Общинска администрация гр.Средец, обл.Бургас, пл.„България “ № 8, партерен етаж, Деловодство, всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа
С входящ номер, дата и час да се регистрират само документи подадени в посоченият срок от публикуване на обявлението за конкурса. Документи подадени след изтичане на срока, не се регистрират.
Краен срок за подаване на документите: едномесечен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса.
VI. На общодостъпно място да се публикуват списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати или други съобщения във връзка с конкурса:
- Информационното табло в Общинска администрация – Средец, партерен етаж
- Интернет страницата на Община Средец – www.sredets.bg
Обявлението за конкурса да се публикува във вестник „Черноморски фар” и интернет страницата на Община Средец.
ИНЖ. ИВАН ЖАБОВ
Кмет на Община Средец