Общинска администрация Средец / Република България

Заповед № 1108 / 31.10.2024 г.

На основание чл. 44, ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 89, ал. 4 и ал. 5 от Закона за гражданската регистрация и чл.125, ал. 2, ал. 6 и ал.7 от Наредба № РД – 02 – 20 - 9 от 21 май 2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, след като разгледах административните преписки от:

-1.Църква „Св.“Успение Богородично , представлявана от свещ.Дамян Петров Плачков с вх. № 92–00–1274/30.08.2024 г. с искане за откриване на административен адрес за УПИ XXXIV,кв.70 по плана на гр.Средец.

- 2. Искра Миланова Георгиева с вх. № 94–00–3410/18.10.2024 г. с искане за откриване на административен адрес за УПИ VII-501.2054 ,кв.140 по плана на гр.Средец.

1.НАРЕЖДАМ

Допълвам списъка с адреси, определени от Приложение № 1 от Заповед №185/25.03.2020г. за включване в Националния класификатор на настоящите и постоянните адреси като откривам следните адреси по които може да се извършва адресна регистрация по постоянен и настоящ адрес:

  • 1. Гр.Средец , ул.“Александър Стамболийски“ № 41 Д от Приложение №1
  • 2. Гр.Средец , ул.“Поп Андрей“ № 18 от Приложение №1

2. ВЪЗЛАГАМ

Да извърши необходимите действия, регламентирани с чл. 126, ал. 6, т. 3 във връзка с чл. 127, ал. 2 и чл. 132, т. 2 от Наредбата № РД – 02 – 20 – 9 от 21.05.2012 г. като разпореди на основание чл.133, във връзка с чл. 132, т.1 от Наредбата № РД – 02 – 20 – 9 от 21.05.2012 г. на длъжностното лице отговорно за териториално – селищното устройство в общината, в 3 /три/ дневен срок от издаване на настоящата заповед да изготви съобщение за откриване на адрес и бъде изпратено във съответното ТЗ ГРАО.

Контрол по изпълнение на настоящата заповед възлагам на Директор на Дирекция УТСБКС

инж. ИВАН КИЧЕВ

кмет на община Средец

Споделяне: