Общинска администрация Средец / Република България

Обява

Процедура за подбор за заемане на длъжността „Личен асистент” в ССУ „Асистентска подкрепа” гр.Средец

1 работно място по чл. 67, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда

Основни задължения: Доставяне и/или приготвяне на храна, помощ при хранене, сервиране и отсервиране, снабдяване на обгрижваното лице с необходимите хранителни продукти, санитарни материали, вещи от първа необходимост и лекарства. Помощ при поддържане на лична хигиена - подпомагане при ежедневен тоалет, обличане, къпане, ресане поставяне в инвалидна количка и/или тоалетен стол и смяна на памперс. Подпомагане и контролиране приема на лекарства по лекарско предписание. Придружаване извън дома - на разходка, до личен лекар, здравни, социални и други институции. Поддържане на хигиената в жилищното помещение, обитавано от обгрижваното лице.

Помощ в общуването и поддържането на социални контакти.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  • Минимална образователна степен - основно образование;
  • Професионален опит - предимство;
  • Добри комуникативни и организационни умения;
  • Адаптивност и психологическа нагласа за работа с възрастни хора и лица с увреждания.

Работно време: пълно работно време - 8 часа

Начин на провеждане на подбора:

  • Оценка на допустимост на кандидатите по документи;
  • Оценка на кандидатите чрез събеседване.

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление – декларация /по образец/;
  • Декларация /по образец/;
  • Документ за самоличност (за справка);
  • Автобиография /по образец/;
  • Копие на документ за придобита образователно-квалификационна степен за завършено основно образование, допълнителна квалификация или правоспособност;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка, осигурителна книжка и др.

Документи по образец за социалната услуга „Асистентска подкрепа“ могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Средец на адрес: https://sredets.bg/

Място и срок за подаване на документите:

Документите се подават в срок до 29.01.2025 г. в ССУ „Асистентска подкрепа” на адрес: гр. Средец, ул. "Бр. Миладинови" № 4, ет. 2, всеки работен ден от 08.00 часа до 16.30 часа.

За информация: 0885698302

Забележка: До интервю не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Списъкът на допуснатите и недопуснати до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото за провеждането му, се обявяват на електронната страница на Община Средец, на адрес: http://sredets.bg

Мария Станева

Управител на ССУ АП гр. Средец

Ресурси
Споделяне: