ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР
Във връзка с изпълнение на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”- Договор BG05M9OP001-2.004-0038-С05, по процедура за дирекно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 “Услуги за ранно детско развитие“, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, и утвърдена от кмета на Община Средец „Процедура за подбор на персонал“,
Община Средец
кани потенциални кандидати за участие в конкурс за подбор на персонал за функциониране на услугите в Общностен център за следните длъжности:
- Шофьор – 1 бр.
Цели на проекта:
1. Превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата в Община Средец, чрез инвестиции в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Специфични цели:
- Ограничаване предаването на бедността между поколенията в Община Средец;
- Подобряване готовността на децата за включване в образователната система;
- Подкрепа за формиране на родителски умения сред уязвимите групи родители;
- Подобряване на здравното, физическото и психомоторно развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчно грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст;
- Повишаване общото благосъстояние на децата;
- Разширяване на обхвата на услугите свързани с грижи за деца, предоставяни на деца с ниски доходи и деца с увреждания на възраст до 7 години и техните семейства;
- Подобрена училищна готовност на децата от семействата с ниски доходи и децата с увреждания на възраст до 7 години.
Основните целеви групи на проекта са:
- Семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания;
- Деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства;
- Деца от 0 до 7 години, включително с увреждания , настанени в специализирани институции и техните семейства;
- Деца и възрастни в риск.
ОБЩНОСТЕН ЦЕНТЪР
Шофьор
Вид правоотношение: трудово
Заетост: положен труд 868 часа за целия период на договора .
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
Основни изисквания
- да е физическо лице;
- да имат завършено средно образование;
- да имат професионален опит не по-малък от 2 години;
- да притежава категория „D” за управление на МПС;
Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- да имат практически опит в тази област на работа;
2. Профил на длъжността:
- Съблюдаване на основните технически характеристики и общото устройство на превозното средство;
- Поддържа превозното чисто и в изправност;
- Подава отчетна информация и справки към Ръководителя на Центъра;
- Следи превозното средство да е заредено с необходимите консумативи при експлоатацията му на дълги разстояния, при зимни и неблагоприятни условия;
- Следи и спазва сроковете за техническото обслужване и прегледи;
- Не оставя превозното средство без наблюдение по време на изпълнение на служебните си задължения;
- Следи за техническата изправност на превозното средство и при установени нередности ги отстранява сам или евентуално търси помощ от специализиран сервиз и/или сигнализира прекия ръководител.
3. Срок на договора и работно време: С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 31.12.2022 година. Работно време – часово.
СРОК, МЯСТО И НАЧИН ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Заинтересуваните кандидати следва да подадат документи за кандидатстване в срок до 17.00 ч. на 20.06.2022 г.
Документите могат да се подават в деловодството на община Средец на адрес: пл. „България“ № 8, всеки работен ден (понеделник – петък) от 9.00 до 17.00 часа в рамките на срока, определен в обявлението. Кандидати, подали документи след изтичане на срока, няма да бъдат допуснати до участие.
ЕТАПИ НА ПОДБОРА:
Кметът на общината сформира комисия за подбор на персонала. Подборът се извършва на два етапа:
- Първи етап: Подбор по документи.
Комисията селектира кандидатите, отговарящи на критериите за образование и професионален опит и съставя протокол. Списъците с допуснати и недопуснати кандидати се обявяват на сайта на Община Средец.
Забележка: Кандидатите, които не са представили пълен комплект документи или представените документи не отговарят на изискванията за заеманата длъжност няма да бъдат допуснати до втори етап на конкурса.
2.Втори етап: Провеждане на структурирано интервю с допуснатите кандидати
Чрез структурираното интервю се проверяват мотивацията, професионални компетенции, уменията за работа в екип, нагласите за вземане на решения, нагласите за работа с деца с увреждания, осигуряване на грижа в среда, близка до семейната и взаимодействие с близки и роднини на децата с увреждания и личните качества.
Оценяване и класиране на кандидатите: Комисията съставя протокол. Списъкът с класираните кандидати се обявява на сайта на Община Средец.
Длъжността се заема чрез сключване на договор, с продължителност до 31.12.2022 година.
- Документи за кандидатстване:
Заинтересованите кандидати следва да представят следните документи:
- заявление (по образец) ;
- автобиография, с подробно описание на изискуемите в т. 1 квалификация и опит (по образец);
- копие от документи за придобита образователна степен /диплома/, квалификация, сертификати;
- копие от документи, удостоверяващи професионалния опит.
- Място за изпълнение на длъжността:
Общностен център за деца и семейства – гр. Средец, ул. „Гочо Кънев” № 11 и мобилна работа в населените места на общината
Кмет на Община Средец:/п/
Инж. Иван Жабов